«Наша позиція – програму українського кораблебудування для нужду воєнно-морских сил України потрібно продовжити. Правила слід слідувати разом із депутатами та промисловцями, які визначають свою об’явлену позицію та обнародують стратегію дій. Як стосовно долі корабля – «Володимир Великий», у який уже вклдено мільйони гривень і який із-за короткозорості  цілого ряду правителів іржавіє на заводах, так і стосовно українського кораблебудування загалом », – підкреслив Голова партії – Анатолій Кинах.

Також у партії промисловців і підприємців порушується питання про інноваційність тих суден та іншої техніки, яка закупається за межами України. «Зокрема, у публічному просторі є інформація про плани ВМС США у найближчі роки передати нам патрульні катери: Mark VI. Серед основних причин – дороге обслуговування та певна зношеність» – говориться в заяві партії промисловців і підприємців України.

«2020 став періодом безумних закупок: укладені контракти та меморандуми на поставку 5-ти корветів, 47-и ракетних та патрульних катерів тощо  Сума по цим контрактам – кілька мільярдів доларів. За всім цим – жодної власної програми суднобудування, безкінечні показові візити на Чорноморський суднобудівний, на якому до цих пір не визначена судьба перспективного українського корвета. При цьому, ніхто не калькулює, скільки Україні коштуватиме введення в експлуатацію цих озброєнь.  За попередніми повідомленнями у ЗМІ, перший турецький корвет обійдеться Україні – 136 мільйонів доларів – без деталізації кінцевих витрат, а також вартості техобслуговування. Тому головне питання: яка стратегія України у військово-морській сфері, або під цією стратегією розуміються закупки імпортних суден? Де основний аналіз та економічні розрахунки? – сказав Голова партії промисловців і підприємців України – Анатолій Кінах.

попередня статтяНа нескінченному шляху еволюції
наступна статтяЗаява Голови ПППУ щодо ситуації у сфері ціноутворення на комунальні послуги в Україні та пов’язаних з цим протестами громадян