Як ми нещодавно переконалися, навіть у Європі з її помірним кліматом наслідки його стрімкої зміни стають катастрофічними. “Зелений курс”, прийнятий у Європейському союзі задля досягнення нульових викидів парникових газів до 2050 року, потребує відчутних результатів прямо зараз. Сьогодні 25% викидів CO2 надходить з транспортного сектору, в якому тільки залізничний транспорт показує зменшення цих викидів у останні роки з одночасним збільшенням обсягів перевезень. Не випадково 2021 рік був оголошений Європейським роком залізниць у ЄС. Однак наразі необхідні практичні кроки для реалізації “Зеленого курсу”.

У цьому році на 30-му міжнародному економічному форумі “Європа в пошуках лідерства”, що відбудеться 7-9 вересня у м. Карпач, Польща, компанія IHSM має честь запропонувати ініціативу “ЗЕЛЕНОГО ТРАНЗИТУ”, яка стане практичним інструментом для досягнення цілей “Зеленого курсу” у транспортному секторі та суміжних галузях.

На трьох дискусійних панелях форуму спікери з країн Європи, Центральної та Східної Азії, країн Перської затоки та США, представлять взаємозв’язані проекти, які не тільки скорочують глобальні викиди CO2, але і надають «право на зелений транзит» усім учасникам цих проектів. Серед них – міжнародний проект інтермодальної (залізнично – морської) високошвидкісної магістралі (IHSM), який доповнює, інтегрує та дає імпульси для розвитку проектів Rail Baltica, ініціативи Трьох морів (Trimarium – Тримор’я), мережі TEN-T, розширяє сферу транспортної доступності, принаймні до Каспійського моря на сході, а в майбутньому – до Перської затоки та Індії на півдні, а також ряд інших “зелених” інноваційних проектів.

Ініціатива “Зелений транзит” ідеально поєднується з вимогами часу, коли пріоритетне питання скорочення викидів CO2 знаходиться на одному рівні з необхідністю відновлення економіки в посткризовий період.

попередня статтяЗАПРОШУЄМО НА ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ФОРУМ У ВАРШАВУ
наступна статтяКредитування українських підприємців і промисловців. Що пропонує Анатолій Кінах.